|  | |  |  | 
 | |  |  |  |  
 
|           | Zustersite van railgoed |  |  | www.maas-buurtspoorweg.nl | foto's en documentatie van de Maas-Buurtspoorweg, de tram lijn tussen Nijmegen en Venlo (1913 - 1944) |  | Goederenvervoer |  |  | www.rolandrail.net/ | Actuele dienstregeling goederenvervoer; materieellijsten, dagelijkse goederenspots; forum |  | www.bfoto.be/docu/UIC/uic4.php   | Alle lettercodes van goederenwagons. |  | Treinomloop |   |  | www.somda.nl | Actuele dienstregeling  spoorvervoer (vooralsnog alleen reizigers) met materieelvoorspellingen . Doorkomststaten per station. Mogelijkheid om zelf spots in te voeren. |  | Treinfoto’s |   |  | www.nicospilt.com | Ongelooflijke hoeveelheid spoorfoto’s van velerlei aard. |  | www.richardkrol.nl | Regelmatig  aangevulde foto’s van alle typen materieel. |  | www.flickr.com/photos/65960890@N06/ | de Flickr-site van Railgoed: goederen dus. |  | www.flickr.com/photos/cargofrank/ | Prachtige foto’s goederenvervoer; accent op de Rotterdamse haven |  | www.feijenoordsemeesters.nl | Beetje rommelige maar interessante site met fraaie, veelal historische foto's en verhalen van mannen uit de praktijk. |  | Oude spoorlijnen |  |  | www.verlatenspoor.nl | Interessante reportages van buiten gebruik gestelde lijnen. emplacementen en raccordementen. |  | www.arthurkamminga.nl | Reportages met prachtige foto's die een zeer gedetailleerd beeld geven buiten dienst gestelde (goederen)lijntjes in Nederland ("dood spoor"). Arthur Kamminga. |  | www.railtrash.net | Enorm aantal reportages van buiten gebruik gestelde lijnen met foto's van uitzonderlijke kwaliteit. Victor Lansink |  | www.spoorverledendrachten.nl | Site specifiek gericht op de historie van tram en trein in Drachten.  NS662/RRF5 als statisch monument. |  | Bladen |   |  | www.railmagazine.nl | Railmagazine |  | www.nvbs.com | Op de Rails (NVBS) |  | Sporenplannen |  |  | www.sporenplan.nl   | Imposante site met alle sporenplannen van Nederland en grote delen van Europa; niet altijd actueel. | 
               |  
|  |  |  |  |  | 
 | 
 |  | 
|